onsdag 6. januar 2010

Sight seeing i Alice Springs !

Dagen var avsatt til sight seeing i Alice Springs. Men så er det slik med planer at de gjelder inntil de endres. Jeg tokk vel egentlig beslutningen om å droppe mye av dagens planer allerede i går kveld da jeg bestemte meg for å bli med på middagen ++. Kjente etter hvert gruppen såpass at jeg viste de ikke hadde tenkt seg å legge seg tidlig. Noen foreslog sågar at vi skulle få med oss soloppgangen !

Det jeg forsøker å si at det ble ikke noen særlig imponerende sight seeing på meg i dag. Jeg valgte å sove lenge. Ta meg en rolig joggetur, rydde litt i en rotete ryggsekk , blogge litt med mer. Så da er det egentlig ikke så veldig mye å fortelle om. For syns skyld kan jeg legge inn et bilde jeg tokk på min lille rundtur av Alice Springs lutherske kirke. En riktig flott sandsteinskirke.



Alice Springs lutherske kirke

I kveld er det en siste avskjedsmiddag her i Alice Springs før jeg reiser til Melbourne i morgen tidlig. Avreise fra hotellet kl 06:30 så det blir ikke noen sen kveld. Slik jeg ser det nå……

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar