fredag 15. januar 2010

Reisedag Singapore - Stavanger

Gjorde virkelig et seriøst forsøk på å snu døgnet litt. Tvang meg selv til å være våken skikkelig lenge i går kveld i håpet om at jeg da ville kunne sove lenge idag. Men nei da ! Var lysvåken kl 04:30. Straffet kroppen med 10 strafferunder rundt "parken". Hvilket selvsagt medførte at joggeklær og sko ble gjennomvåte. Ettersom jeg ikke ønsker å ha våte klær og gjenstande i kofferten min har jeg stått og tørket de. Med hårtørker !!

Nå er det snart tid for å sjekke ut av hotellet. Lar kofferten stå og tar meg noen siste timer rundt i Singapore før jeg reiser ut til flyplassen. Dette blir unektelig et laaaaaaaaaaaangt døgn og vel så det. Får holde fokus på hva som venter meg ved vei's ende !


Mye av dette kommende døgn (lånte bildet fra nettet)


og mye av dette !
Sees i Stavanger !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar